måndag 27 oktober 2008

I Was a Mutant Zombie Comatose Småbarnsfarsa



Senaste veckan har varit galen, har haft femårskalas för ena dottern och namngivningsceremoni för den andra, och nu måste jag hosta upp en föreläsning (på engelska) för en konferens nästa vecka samt traggla mig igenom Camus Pesten tills på onsdag. Conan är, med andra ord, mycket trött på kvällarna. Men läs gärna mina texter om The Incredible Hulk och Jiddra inte med Zohan på Weird Science. Nu hägrar sängen, men först en stunds onlineslakt i Call of Duty 4 - jag är bara 22 kills från att få ett jättefint sikte till min MP5:a. Hur trött man än är orkar man mirakulöst nog alltid gamea.

2 kommentarer:

Anonym sa...

...varifrån kommer bilden? Jag kan bara inte komma på det. Jag fastnar bara på att han har väldigt rena manschetter för att vara så blodig och intorkad.

Conan sa...

Jag var trött - som sagt - så jag googlade helt enkelt "tired zombie" och det här var första träffen. Verkar komma från flickr-kontot hos en sminkglad fransman med intresse för zombies.